19 Aralık 2010 Pazar

Gray's Anatomi Atlası

  Açıklama:  "Gray's Anatomy for Students" anatomi kitaplarına yardımcı kaynak olarak hazırlanan bu atlas, anatomik yapıların görsel anlatımı için gerekli mükemmel çizim ve resimleri sunuyor. Atlasta yer alan yüzey anatomik şekiller ve seçilmiş klinik görüntüler, öğrencilerin sınavlara iyi bir şekilde hazırlanmaları ve diseksiyon laboratuarlarındaki çalışmaları sırasında ince ayrıntıları anlamaları için yararlı olacaktır.

   
 Gerçekten çok güzel bir anatomi atlası. Her tıp öğrencisini elinde bulunması gereken bir kaynak olarak düşünüyorum. Bilgisayar çizimi olduğu için bazı konuları anlamada diğer atlaslara üstünlük sağlıyor.


İndirceğiniz dosya chm formatında yani windows yardım dosyasıyla açıyor yinede açamayan olursa, yorumda belirtsin ona ayrı bir program bulabilirim.

Atlası 2 part halinde yükledim, iki partıda indirdikten sonra winrarın içindeki dosyayı çıkarıyoruz ve Ganas.chm yazan dosyaı açarak kullanıyoruz.
 
 Güle güle kullanın...

 ===>Part-1 İndir      70mb
 ===>Part-2 İndir      61mb

5 yorum:

  1. bunun pdf si yok mu ya da nasıl pdf ye çevirebilirim

    YanıtlaSil
  2. ben de acamadim,yardim ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  3. hocam linkleri yenilermisiniz.acilll.

    YanıtlaSil
  4. pdf sini ekleyebilirsen çok iyi olur

    YanıtlaSil
  5. yenileyebilseydiniz iyi olurdu

    YanıtlaSil


Sağlık ve Tıp Doktorlar